טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » איך להאריך את השיער?

לשיחה עם צוות היועצים:

איך להאריך את השיער?

ישנן מספר פעולות אותן ניתן לבצע על מנת להאריך את השיער, פעולות אלו קשורות בעיקר לטיפוח, תזונה מאוזנת, הימנעות מחומרים מזיקים ועוד.

נכון, שיער לא גדל בין לילה. אבל בעזרת מעט השקעה וסבלנות – גם אתם תוכלו להתהדר בשיער ארוך ובריא.
שני פרמטרים משפיעים על אורך השיער: קצב צמיחתו ואורך מחזור צמיחת השערה
שיער בריא צומח כ-1-1.25 ס״מ בכל חודש ואורך מחזור הצמיחה נמשך כחמש שנים. כאשר אנו סובלים מהתנוונות השיער, המחזור מתקצר באופן משמעותי, אנו חשים נשירה מוגברת ולא ניתן להאריך את השיער. הבשורה המשמחת: יש דרכים להתמודד, מתן תשומת לב ל-5 הנקודות הבאות, תעזור לכם לטפח שיער בריא ולהאריך אותו:

טיפוח

טיפול טבעי והימנעות מחומרים מזיקים

תזונה מאוזנת

ויטמינים ומינרלים – יש להקפיד על תזונה עשירה בויטמינים ומינרלים החיוניים לשיער ולגוף בכלל. ביניהם: ויטמין C, ויטמין E, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין D3, ברזל, אבץ ועוד. ויטמינים אלו נמצאים בשפע בירקות, פירות, קטניות, דגים ובשר.

הזרמת דם לראש

המרצה אקטיבית

שימוש יומי בן כמה דקות בבית במכשיר ״Hairegen Classic״ פועל בצורה מקומית וישירה, מסייע לשיקום הקרקפת וזקיקי השיער, בולם את תהליך ניוון זקיקי השיער, מגביר את אספקת ההזנה והחמצן ובכך משפר זרימת הדם ו״תנאי המחיה״ של השיער. היעילות כמובן, מוכחת.
אין מנוס מלהיאזר בסבלנות ולתת לשיער לצמוח, אך בהחלט ישנם כמה דברים שאפשר לעשות כדי לייעל את התהליך. גם אם אין פתרונות קסם, עזרת הטיפים הנ״ל תוכלו בהחלט להגביר את קצב הצמיחה ולהאריך את השיער באופן בריא, יפה ומטופח.
 
*** המידע באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ או אבחון רפואי

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content