טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » השוואה בין הריג’ן (שיער נולד) להיירמקס Hairmax

השוואה בין הריג'ן (שיער נולד) להיירמקס Hairmax

הריג'ן פרימיום (שיער נולד) טכנולוגיה המעבה שיער ומצמיחה שיער חדש המשלבת 4 מנגנוני שיקום בכל פעולה.

מכשיר ההריג’ן פרימיום, טכנולוגיה המוגנת בפטנט, מטפל בעיבוי והצמחה מחודשת של שיער טבעי. המכשיר מפעיל 4 מנגנוני שיקום בכל פעולה: חשמלית, ביוכימית, מכאנית ואופטית. ארבעת המנגנונים פועלים לערעור עור הקרקפת, להחדרת יוני אבץ ונחושת נוגדי DHT, להמרצת מחזור הדם לזקיקי השיער, לחילוף החומרים והזרמת החמצן לזקיקים, לניקוי הרעלים ולהאצת הריפוי העצמי של זקיקי שיער.
 
בחירת טכנולוגיית הטיפול בדלילות שיער ובהתקרחות צריכה להתבסס על מידע אמין, הוכחות מחקריות, מנגנוני הטיפול המופעלים, אפקטיביות הטיפול ועוד. רבים מהמתעניינים בטכנולוגיית הריג’ן שואלים מה ההבדל בין הטכנולוגיה שלנו לבין מכשיר ההיירמקס ומכשירים אחרים ורבים. לצורך כך, הוכנה טבלה מפורטת הממחישה את ההבדלים המשמעותיים בין טכנולוגיית הריג’ן למכשיר היירמקס Hairmax ודומיו (מסרקי לייזר, קסדות לייזר, כובעי מצחיה משולבי לייזר וקשתות לשיער עם לייזר).
 

 

הריג’ן פרימיום (שיער נולד)

CNV / IGrow / היירמקס Hairmax וכו

אבחון אובייקטיבי ופרונטלי למצב השיער לפני רכישה (בחינם)

כן

לא

4 מנגנוני טיפול במכשיר אחד

כן

לא

תיעוד מצולם וממוחשב למצב השיער לפני הרכישה

כן

לא

מדידה ותיעוד אובייקטיבי לשיפור במצב השיער לאחר השימוש

כן

לא

הוכחת תוצאה אובייקטיבית לשיפור שהושג

כן

לא

הבטחת תוצאה של 30-40% שיפור או החזר כספי

כן

לא

החזר כספי מלא בהיעדר תוצאה

כן

לא

האם קיים אישור משרד הבריאות בתוקף למכשיר?

כן

לא

האם יש טכנולוגיה דומה לרכישה ובזול באינטרנט

לא

כן
1. 7.7$
לחצו לפרטים

2.  18.99$
לחצו לפרטים

3. 25.90$
לחצו לפרטים

4. 26.99$
לחצו לפרטים

מתאים לגברים ונשים

כן

כן

מנגנון טיפול חשמלי

כן

לא

מנגנון טיפול ביוכימי

כן

לא

מנגנון טיפול מכאני (עיסוי הקרקפת)

כן

לא

מנגנון טיפול אופטי (לייזר רך)

כן

כן

יעילות טיפולית מעל למצופה

העובדה שמכשיר ההריג’ן הינו לשימוש ביתי, העניקה לכל גבר או אשה הזדמנות לרצף טיפולי יומי שאינו נשען על הגעה לקליניקות.
העובדה שהטיפול טבעי ואינו מערב תרופות מהווה יסוד נוסף להצלחת השימוש במכשיר.

מנגנוני הטיפול המופעלים בו זמנית בכל טיפול הוכיחו יעילות טיפולית מעל למצופה. אך ללא ספק, קלות ונוחות השימוש בטכנולוגיה (מספר דקות בכל יום, בנוחות וקלות, מהבית או מכל מקום אחר) הקלה על אלפי רוכשי המכשיר לטפל בבעיית הדלילות וההתקרחות בעצמם. ללא הישענות על גורם טיפולי מתווך.

כיצד עובד המכשיר

פיתוחו של מכשיר Hairegen Classic מבוסס על מחקרים רפואיים מתחום הדרמטולוגיה (רפואת העור). המחקרים מעידים שהסיבה העיקרית לאובדן שיער בקרב גברים ונשים נובעת מרגישות זקיקי השיער להורמון הדיהידרו-טסטוסטרון (DHT).
מכשיר ה- Hairegen Classic משפיע על הגורמים העיקריים להתקרחות ומסייע לשיקום הקרקפת וזקיקי שיער. המכשיר פועל בצורה מקומית וישירה ומייצר תגובה מהירה, ללא תופעות לוואי.
ה- Hairegen Classic כולל מספר מנגנוני טיפול, שנועדו לפעול יחדיו לנטרול תהליך ניוון זקיקי השיער, הגברת אספקת מזון וחמצן באמצעות המרצת זרימת הדם ושיפור “תנאי המחייה” של השיער על ידי שיקום ועיבוי עור הקרקפת וכלי הדם.
המכשיר פועל בארבעה אופנים שונים במטרה לעורר את עור הקרקפת וזקיקי השיער: פעולה חשמלית, פעולה מכנית, פעולה יונית באמצעות החדרת אבץ ונחושת לקרקפת ופעולה אופטית באמצעות ללייזר רך.
ארבעת הפעולות מבוצעות בו זמנית, באופן מקומי ואינטסיבי במשך מספר דקות בודדות בתדירות יומית.

שלוש הפעולות (חשמלית, יונית ומכאנית) נעשות בו זמנית והשפעתן סינרגטית במטרה להפוך את תהליך ההתנוונות ההדרגתי של מנגנוני ייצור השיער, לתהליך התחדשות ושיקום, בהתאם למצב ההתחלתי והפוטנציאל האישי של כל משתמש. בשנת 2019 שודרגה הטכנולוגיה ובעזרת מנגנון טיפולי רביעי של לייזר בעוצמה נמוכה (LLLT), המאיץ ומעצים את יכולות הטיפול של המכשיר.

פעולה חשמלית

באמצעות הדסקיות שבראש הידית, הבאות במגע עם הקרקפת תוך כדי גילגולן, מוזרמים מיקרו-זרמים. מנגנון ייחודי זה, מוגן פטנט, נועד לעורר את הזקיקים ואת העור להתחדשות טבעית. ראוי לציין כי, המיקרו-זרמים עדינים ואינם מסוכנים, וכי ברפואה המתקדמת, נעשים שימושים רבים בזרמים ובמיקרו-זרמים לצורך ריפוי וטיפול, בין היתר בתחום העור והאורטופדיה.

פעולה יונית

מחקרים מראים שאבץ מדכא את פעילות הורמון ה- DHT ורופאי עור רבים ממליצים על נטילת כדורי אבץ כטיפול בהתקרחות. Hairegen מזין ישירות את עור הקרקפת בכמות קטנה ומבוקרת של יוני אבץ ונחושת (דסקיות המכשיר מצופות באבץ ונחושת ומחדירות אותן באופן ממוקד לאזור המטופל).

פעולה מכאנית

בעת גלגול ראש המכשיר על הקרקפת, נוצרות אלפי נקודות לחץ זעירות, אשר בשילוב עם מנגנון רטט, מעסות את הקרקפת וממריצות את זרימת הדם לאזור המטופל באופן מיידי ומשמעותי. בנוסף, הלחץ העדין של הדיסקיות על עור הקרקפת ומנגנון הרטט, נועדו לעודד את מערכת העצבים לשלוח איתות למוח, שגורם להפעלת מנגנוני הריפוי העצמי של גופנו.

פעולה אופטית *

הלייזר הרך (LLLT- low light laser therapy) ידוע כבעל סגולות רפואיות ומאיץ חלוקה תאית ובכך מסייע להחשת תהליכי השיקום. ה- LLLT אושר לשימוש ע”י ה- FDA למוצרים רבים בתחום הדרמטולוגיה במוצאים הקשורים לטיפול בכאב. מכשיר ההריג’ן מאיר את הקרקפת ב LLLT באופן שרוב הקרניים מגיעות לקרקפת ולא נבלמות ע”י השיער.
* בחלק מהדגמים

לשיחה עם צוות היועצים:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content