טיפול בהתקרחות ושיער דליל » שיער דליל – נשים » השתלת שיער סינתטי – במה מדובר?

לשיחה עם צוות היועצים:

השתלת שיער סינתטי – במה מדובר?

נשים רבות סובלות מנשירת שיער והתדלדלותו, דבר היכול לפגוע במראה ובביטחון העצמי. לפני מספר שנים הומצאה שיטה המאפשרת להשתיל שיער סינתטי ובכך לפטור אותן מתהליך גילוח הראש הנדרש בתהליך השתלת שיער טבעי. שיטה זו אמנם נותנת פתרון יציב יחסית למצב של שיער דליל אך קיימת לו גם אלטרנטיבה טיפולית טבעית.

מה זה שיער סינתטי

שיער סינתטי הוא שיער העשוי חומרים כימיים שאינם גורמים לתגובות של הגוף והקרקפת מקבלת אותם בלי בעיה. אצל מעטים מאוד השיער נדחה מסיבות שונות.
השיער מגיע במגוון אורכים וגוונים כך שניתן להתאימו כמעט לכולם. כמו כן התחושה שלו מאוד דומה לשיער טבעי ולרוב הוא משתלב היטב בשיער הקיים.
השיער הסינתטי אינו צומח כמו שיער רגיל ולא ניתן לצבוע אותו, אך בהחלט ניתן לחפוף ולספר אותו.

למי מתאים לעבור השתלת שיער סינתטי

השתלת שיער סינתטי מתאימה בעיקר לנשים החוות דילול משמעותי בשיערן. זהו פתרון יחסית קבוע (בניגוד לתוספות שיער הניתנות להסרה), והוא יחזיק מעמד מספר שנים בודדות.
הקרקפת צריכה להיות בריאה ועליה שיערות טבעיות באורך של 6-7 ס”מ לפחות. זאת על מנת שהשיער הסינתטי יוכל להשתלב ולשכב על גבי הראש, בהתאם לשיער הטבעי.
הטיפול אינו מתאים לשיער שהתדלדל בעקבות מחלות אוטואימוניות, פסוריאזיס ומחלות עור שונות. כמו כן, ההשתלה פחות מתאימה לגברים להם שיער קצר.

תהליך השתלת שיער סינתטי

השתלת השיער הסינתטי מבוצעת על ידי החדרת השערה באמצעות מחט חלולה או מכשיר ובו מספר מחטים, אל הקרקפת. כאשר השערה נכנסת יש בה מנגנון מיוחד מתרחב, מה שבעצם תופס את השערה מתחת לקרקפת.
לפני תחילת התהליך מבוצעת הרדמה מקומית או אלחוש. 
התהליך אורך עד שעה בכל פעם, מה שמספיק להשתלה של כמה מאות שיערות, ובסופו התוצאה כבר נראית לעין.
לאחר סיום התהליך, סבירות גבוהה שתורגש אי נוחות ואף רגישות באזור המושתל, וכן יש למרוח משחה או נוזל אנטיביוטי למשך מספר ימים לסיוע להחלמה.
יש לקחת בחשבון צפי לנשירה של כ-10% ממנו בכל שנה, כך שיש לבצע את הטיפול מדי פעם לעיבויו מחדש. 
השתלת שיער סינתטי אינה מספקת פתרון להתדלדלות השיער עצמה אלא רק פתרון אסתטי. אם אתם מעוניינים להצמיח שיער טבעי – המשיכו לקרוא.

אלטרנטיבה להשתלת שיער סינתטי

כאמור, השתלת שיער סינתטי היא אמנם תהליך שנחשב לקל יחסית ושההחלמה ממנו היא מהירה, אך עדיין מדובר בהחדרה של עצם זר שאינו טבעי לגוף. 
קיימות אלטרנטיבות שונות, טבעיות יותר, שהבולטת בהן היא שימוש באחד ממכשירי הריג’ן – קלאסיק או פרמיום.
למכשיר מגוון יתרונות:
להלן טבלה המפרטת את פעולות המכשיר:
 

תכונות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית: החדרת אבץ ונחושת לקרקפת. אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגנים” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש. פעולה זו עוזרת לנטרול ה-DHTבזקיקים ומספקת טיפול ממוקד ומקומי בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית: גירוי הקרקפת. זרמים עדינים ומשתנים מפעילים את מנגנוני הריפוי העצמי בגופנו ואלו נכנסים לפעולה. זרימת הדם לשורשי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער רדומים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות השיער משתפרת.

כן

כן

פעולה מכאנית: עיסוי הקרקפת. מנוע רטט עדין מניע את הדסקיות מעלה, מטה ולצדדים ושיניים עדינות על הדסקיות מגרות את עור הקרקפת. פעולה זו מגבירה את זרימת הדם לשורשי השיער, עוזרת לפינוי רעלנים מואץ, זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית: קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול התאים של זקיקי השיער בקצב מזורז.

לא

כן

אנו מזמינים אתכם לאבחון מקצועי של מצב שיערכם ובדיקת התאמה לטיפול במכשיר הריג’ן.
צרו עמנו קשר עוד היום וקבעו פגישה.

עוד בנושא שיער דליל - נשים

Skip to content