טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » חיזוק שורשי השיער?

לשיחה עם צוות היועצים:

חיזוק שורשי השיער

שורשי שיער חזקים הם הבסיס למראה שיער בריא, ופגיעה בהם תגרום בסופו של דבר לנשירה ודילול השיער. ניתן בהחלט לחזק את שורשי השיער באופן טבעי, כולל את השורשים הפגועים.

שיער בריא מתחיל בשורשי שיער חזקים שמחזור הצמיחה שלהם תקין. שורשי השיער עלולים להיפגע מסיבות שונות והדבר יכול להביא בסופו של דבר לנשירה מסיבית ודילול השיער.
איך גורמים לכך ששורשי השיער יישארו חזקים? האם אפשר לחזק שורשים שנפגעו? המשיכו לקרוא.

מהו שורש השיער

שורש השיער הוא החלק הנמצא בבסיס של זקיק השערה בשכבת הדרמיס שבעור שלנו. מתוך השורש צומחת השערה עצמה ואליו גם מחוברת בלוטת חלב המכילה חומר שנקרא סבום, והוא מתנקז לכיוון פני העור ומשמש להגנה על השיער ושימורו.

למה שורשי השיער נחלשים

ישנן כמה וכמה סיבות לכך שהשורשים נחלשים:

משמעות שורשי שיער חלשים

המשמעות העיקרית של שורשי שיער חלשים, היא שתהיה האטה מורגשת בצמיחת שיער חדש, מה שיביא למראה שיער דליל.
לשערה יש 3 שלבים במחזור החיים שלה:
משמע, שורש שיער חלש (מכל סיבה שהיא) יישאר בשלב המנוחה, ולאחר שהשערה תנשור, הוא לא יצמיח שערה חדשה במקומה.

איך מחזקים את שורשי השיער בצורה טבעית

חיזוק שורשי השיער יכול להיות באמצעות תזונה איכותית ומגוונת יותר לדוגמה, אך עדיין אין הבטחה ששורשי שיער שכבר התנוונו יתחילו להצמיח שוב שיער. ישנן גם תמיסות ומשחות שונות שיכולות לסייע, אך הפסקת השימוש בהם תביא לנשירה חוזרת. ישנה גם תרופה בשם פרופסיה שהוכיחה יעילות טובה בעניין הצמחת השיער, אך היא מיועדת לגברים בלבד, ובעקבות השימוש בה עלולות להופיע תופעות לוואי הקשורות בעיקר למיניות ופוריות ועוד. 
אם אתם מעוניינים לחזק את שורשי השיער ולא להגיע למצב בו השיער הופך דליל יותר ויותר, ואתם רוצים לעשות זאת באופן טבעי, בו בעצם מפעילים את המנגנונים הרדומים בגוף הקשורים לצמיחת השיער, כדאי שתכירו את הריג’ן.
מכשיר הריג’ן הוא פיתוח טכנולוגי ישראלי, המבוסס על מספר פעולות שמסייעות ליצירת סביבת מחיה תקינה לשיער על גבי הקרקפת. הטיפול במכשיר הוא עצמי ומתבצע בנוחות בבית בזמנכם החופשי במשך כ-10 דקות ביום. השימוש במכשיר אינו כואב ואין לו תופעות לוואי.
להלן הפעולות המתרחשות עם הפעלת המכשיר:
 

תכונות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית:החדרת אבץ ונחושת לקרקפת. אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגנים” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש. פעולה זו עוזרת לנטרול ה DHT בזקיקים ומספקת טיפול ממוקד ומקומי בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית:גירוי הקרקפת.זרמים עדינים ומשתנים מפעילים את מנגנוני הריפוי העצמי בגופנו ואלו נכנסים לפעולה. זרימת הדם לשורשי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער רדומים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות השיער משתפרת.

כן

כן

פעולה מכאנית:עיסוי הקרקפת. מנוע רטט עדין מניע את הדסקיות מעלה, מטה ולצדדים ושיניים עדינות על הדסקיות מגרות את עור הקרקפת. פעולה זו מגבירה את זרימת הדם לשורשי השיער, עוזרת לפינוי רעלנים מואץ, זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית:קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול של זקיקי השיער בקצב מזורז.

לא

כן

אחד היתרונות בטיפול באמצעות הריג’ן הוא הבטחת התוצאה.
גם אם אתם רוצים להשתמש במכשיר, יש צורך לעבור אבחון מקצועי על מנת להבין מה מצב השיער ולוודא שהמכשיר אכן יכול לעזור לכם לחזק את השורשים ולשקם את שיערכם. האבחון אורך כ-30-45 דקות.
אם ימצא שהמכשיר יכול לעזור לכם, ותרכשו אותו, תקבלו הבטחת תוצאה:
על מנת שנוכל להשוות את המצב השיער בתחילת הטיפול ולאחר תקופת הטיפול הראשונית, אתם תעברו בדיקת טריקוסקאן אמפירית המתעדת את כמות השיער, עובי השערות וצפיפותן. בדיקה זו תהווה את נקודת הפתיחה ותאפשר לנו לראות בהמשך את השיפור.
במקרים נדירים בהם עמדתם בתכנית הטיפול על פי ההמלצה שלנו, אך לא היה שיפור כפי שהובטח, תוכלו להחזיר את המכשיר כאשר הוא תקין ושלם, וכספכם יוחזר לכם במלואו.

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content