טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » טיפול בדלילות שיער אצל נשים וגברים

לשיחה עם צוות היועצים:

טיפול בדלילות שיער אצל נשים וגברים

דלילות שיער המופיעה עם הזמן אצל נשים וגברים יכולה לגרום למפח נפש ולתסכול רב. כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה קיים פתרון נהדר ומוכח מחקרית ששווה לבדוק. לפני שמתחילים בטיפול, כדאי להבין למה זה קורה ואיך ניתן לאבחן את הדלילות באופן מקצועי.

דלילות שיער אצל נשים וגברים – למה זה קורה

שיער דליל הוא תוצאה של תהליך הדרגתי בו כלי הדם המזינים את זקיקי השיער באופן קבוע, מצטמקים ומתנוונים עם הזמן, ונוצרת סביבה פחות בריאה. גם עור הקרקפת הופך דק  ויבש יותר. הזקיקים מקבלים הרבה פחות ויטמינים מינרלים וחמצן, פינוי הרעלנים נפגע עקב זרימת דם פחות טובה ולכן הופכים לפחות חיוניים וחלקם אף מתנוונים לגמרי. 
בפועל, השיער הצומח מזקיקים אלו מזכיר יותר פלומה דקיקה מאשר שיער בריא וחזק. ככל שהזמן יעבור – צמיחת השיער תיפסק לגמרי.
יש לזכור כי נשירת שיער מהראש היא תהליך טבעי של הגוף, כל עוד היא בטווח של נשירת 100-150 שיערות ביום.

מה ההבדל בין דלילות שיער אצל נשים לדלילות שיער אצל גברים

תהליך התדלדלות השיער הוא זהה אצל שני המינים, אך אזורי הדלילות הם שונים:

איך מאבחנים דלילות בשיער

דלילות השיער ניתנת לאבחון מקצועי על ידי אנשים שהוכשרו לכך או רופאי עור. 
אבחון מקצועי של השיער מתבצע באמצעות ציוד מיוחד המאפשר לראות את השיער מקרוב ולהבין באופן מיטבי את המצב שלו. הבדיקה נערכת על ידי צילום באמצעות מיקרוסקופ דיגיטלי המגדיל את הקרקפת והשיער פי 60. בנוסף, המאבחן ישאל מגוון שאלות שתשובותיהן ישלימו את המידע הנדרש לאבחון.
בסיום האבחון, הנבדק\ת יוכלו להבין בצורה טובה יותר מדוע השיער מתדלדל, ואף חשוב מכך – האם קיים פוטנציאל לשיקום ולשיפור המצב הנתון.

מהן האפשרויות של טיפול בדלילות שיער

הפתרונות לדילול בשיער קיימים ב-2 פרמטרים עיקריים.

נראות ואסתטיקה – ניתן למצוא מגוון פתרונות כגון תוספות שיער, פיאות, אבקות בצבע וכדומה. פתרונות אלו אינם מטפלים בבעיה עצמה והם אסתטיים בלבד.
טיפול במקור הבעיה – ברמה זו ניתן למצוא מגוון טיפולים כגון תכשירים למריחה על השיער כגון מינוקסי בעלי יעילות בינונית ותפעול שאינו נוח, כדורים נגד התקרחות כגון פרופסיה המיועדים לגברים בלבד ולהם יש כמה תופעות לוואי אפשריות המופיעות אצל חלק מהמטופלים, טיפול טבעי באמצעות מכשירי ההריג’ן המוכחים מחקרית,בשימוש חיצוני מקומי, בנוחות בביתכם .

הטיפול הטבעי באמצעות מכשיר הריג’ן קלאסיק או הריג’ן פרמיום ניתן לאלו העוברים אבחון מקצועי של מצב השיער שבסופו נקבע שקיים פוטנציאל שיקום ושהמכשיר אכן יכול לסייע.
המכשירים משלבים מספר טכנולוגיות מתקדמות העושות שימוש במנגנונים הפיזיולוגיים של הגוף ומסייעים בהמרצת הדם אל זקיקי השיער החלשים. כך מתאפשר שיקום בריא של הקרקפת וזקיקי השיער.
את השיפור במצב עובי השיער וצפיפותו ניתן לבדוק באופן מדויק על ידי שתי בדיקות טריקוסקאן המתבצעות בתחילת הטיפול ולאחר תקופת הטיפול הראשונית. במקרים נדירים בהם לא הושגה התוצאה על פי הפירוט הבא, ניתן להחזיר את המכשיר במצב תקין ולקבל את הכסף בחזרה (כל עוד עמדתם בתנאי הטיפול ובתדירות שנקבעה לכם):

אם מעניין אתכם לשמוע עוד על טיפול מהפכני זה – צרו עמנו קשר.

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content