טיפול בהתקרחות ושיער דליל » טיפול בהתקרחות » כך תחזקו את זקיקי השיער

לשיחה עם צוות היועצים:

כך תחזקו את זקיקי השיער

גורמים שונים עלולים להביא את השיער למצב של נשירה, דלילות והתקרחות. אם תרצו לעצור את התהליך הזה, כדאי לדאוג לחיזוק זקיקי השיער, וכאן מפורטות כל האפשרויות.

נשירת שיער נובעת לרוב כתוצאה מגנטיקה ושינויים הורמונליים עם זאת, ישנם גורמים נוספים כגון בעיות רפואיות, לחץ ומתח נפשי, תזונה לקויה וגורמים סביבתיים העלולים לפגוע בצמיחת השיער. יש להבין כי מצב השיער משקף את מצב הגוף.כדי לגרום לשיער הראש לצמוח כיאות יש לדאוג לכך שזקיקי השיער יתחזקו ויחזרו למצבם התקין.

מהם זקיקי שיער?

זקיקי שיער הם שקים קטנים מצופים בתאי עור. בבסיסם נמצא שורש השערה המחובר לבלוטת החלב. בלוטה זו מכילה חומר סיכוך שנקרא סבום שמתנקז לעבר פני העור ומשמש להגנה ושימור השיער הטבעי שלנו. התאים מתכנסים בזקיקי שיער, נדחפים החוצה ויוצרים את השערה.

שמירה על תפריט עשיר ומאוזן

כמו כל בעיה רפואית באשר היא, תזונה נכונה משחקת תפקיד משמעותי, במיוחד כשזה נוגע לבריאות השיער שלנו:

הימנעו מגורמים הפוגעים בשיער

טיפולי עיצוב, שימוש בחומרים לצביעת השיער, טיפול בחום והפעלת לחץ על השיער באמצעות ייבוש, סלסול, החלקה וכדומה – כל אלו מובילים להחלשת השיער, דילול, פגיעה באיכות וחוזק השיער ובהמשך גם לנשירה. נוסף על כך, הרגלים מזיקים כגון עישון, אלכוהול, צריכת יתר של קפאין – לכל אלו השפעה שלילית על בריאות השיער וזקיקי השיער.

השקיעו בשיער שלכם – גם בבית

השתמשו בשמפו ותכשירי שיער ללא מלחים וללא רכיבים כימיים הפוגעים בזקיקי השיער, חפשו תכשירים המכילים את החומרים שתומכים בחיזוק זקיקי השיער. בנוסף לכך תוכלו להיעזר במכשירים ביתיים לשיקום הקרקפת וזקיקי השיער, כגון מכשיר ה-Hairegen Classic החדשני. מכשיר זה משפיע על הגורמים העיקריים להתקרחות, פועל בצורה מקומית וישירה ומייצר תגובה מהירה ללא תופעות לוואי. המכשיר פועל בשלושה אופנים במטרה לעורר את עור הקרקפת וזקיקי השיער: עירור חשמלי, עירור ביוכימי ועירור פיזי-מכני. שלושת הפעולות הללו נעשות בו-זמנית במשך מספר דקות ובתדירות יומיומית ומנטרלות את תהליך ניוון זקיקי השיער.
*** המידע באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ או אבחון רפואי

עוד בנושא טיפול בהתקרחות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Skip to content