טכנולוגיה פורצת דרך עם 3-4 מנגנוני טיפול, לשימוש ביתי.

ההוכחה מחקרית ליעילות גבוהה בזמן קצר.

לשיחה עם צוות היועצים:

בשנת 2007 החל פרופסור (חבר בגמלאות) דב אינגמן, מרצה בעל שם מהטכניון, החתום על פיתוחם של מספר פטנטים, לחקור את נושא דלילות השיער וההתקרחות ולפתח טכנולוגיה לטיפול בהתקרחות.

פרופסור אינגמן הציג לראשונה את חזונו לפיתוח מוצר טכנולוגי הפועל למען החזרת החיות והתפקוד המלא לזקיקי שיער רדומים ושימש כנסיין הראשון לפיתוח, בהיותו מקריח משיער מסיבות תורשתיות.

החודשים עברו ולתדהמת הסובבים ובני המשפחה, תיאוריה אותה הציג הוכיחה עצמה ושיער חדש החל לצמוח בראשו. הצלחת הטיפול הובילה לניסוי מול מאות נסיינים אשר הוכיחו שוב את יעילות המכשיר.

חברת “פילוג’יקס” אותה ייסד פרופסור אינגמן, מובילה את התהליך שחזור השיער באמצעות מכשירי ההריג’ן, משלב המחקרים הקליניים, דרך הייצור ועד השיווק וההפצה בארץ ובעולם.

למכשיר הריג’ן אישור משרד הבריאות – לצפיה באישור

יעילות טיפולית מעל למצופה

העובדה שמכשיר ההריג’ן הינו לשימוש ביתי, העניקה לכל גבר או אשה הזדמנות לרצף טיפולי יומי שאינו נשען על הגעה לקליניקות.
העובדה שהטיפול טבעי ואינו מערב תרופות מהווה יסוד נוסף להצלחת השימוש במכשיר.

מנגנוני הטיפול המופעלים בו זמנית בכל טיפול הוכיחו יעילות טיפולית מעל למצופה. אך ללא ספק, קלות ונוחות השימוש בטכנולוגיה (מספר דקות בכל יום, בנוחות וקלות, מהבית או מכל מקום אחר) הקלה על אלפי רוכשי המכשיר לטפל בבעיית הדלילות וההתקרחות בעצמם. ללא הישענות על גורם טיפולי מתווך.

כיצד עובד המכשיר

פיתוחו של מכשיר Hairegen Classic מבוסס על מחקרים רפואיים מתחום הדרמטולוגיה (רפואת העור). המחקרים מעידים שהסיבה העיקרית לאובדן שיער בקרב גברים ונשים נובעת מרגישות זקיקי השיער להורמון הדיהידרו-טסטוסטרון (DHT).
מכשיר ה- Hairegen Classic משפיע על הגורמים העיקריים להתקרחות ומסייע לשיקום הקרקפת וזקיקי שיער. המכשיר פועל בצורה מקומית וישירה ומייצר תגובה מהירה, ללא תופעות לוואי.
ה- Hairegen Classic כולל מספר מנגנוני טיפול, שנועדו לפעול יחדיו לנטרול תהליך ניוון זקיקי השיער, הגברת אספקת מזון וחמצן באמצעות המרצת זרימת הדם ושיפור “תנאי המחייה” של השיער על ידי שיקום ועיבוי עור הקרקפת וכלי הדם.
המכשיר פועל בארבעה אופנים שונים במטרה לעורר את עור הקרקפת וזקיקי השיער: פעולה חשמלית, פעולה מכנית, פעולה יונית באמצעות החדרת אבץ ונחושת לקרקפת ופעולה אופטית באמצעות ללייזר רך.
ארבעת הפעולות מבוצעות בו זמנית, באופן מקומי ואינטסיבי במשך מספר דקות בודדות בתדירות יומית.

שלוש הפעולות (חשמלית, יונית ומכאנית) נעשות בו זמנית והשפעתן סינרגטית במטרה להפוך את תהליך ההתנוונות ההדרגתי של מנגנוני ייצור השיער, לתהליך התחדשות ושיקום, בהתאם למצב ההתחלתי והפוטנציאל האישי של כל משתמש. בשנת 2019 שודרגה הטכנולוגיה ובעזרת מנגנון טיפולי רביעי של לייזר בעוצמה נמוכה (LLLT), המאיץ ומעצים את יכולות הטיפול של המכשיר.

פעולה חשמלית

באמצעות הדסקיות שבראש הידית, הבאות במגע עם הקרקפת תוך כדי גילגולן, מוזרמים מיקרו-זרמים. מנגנון ייחודי זה, מוגן פטנט, נועד לעורר את הזקיקים ואת העור להתחדשות טבעית. ראוי לציין כי, המיקרו-זרמים עדינים ואינם מסוכנים, וכי ברפואה המתקדמת, נעשים שימושים רבים בזרמים ובמיקרו-זרמים לצורך ריפוי וטיפול, בין היתר בתחום העור והאורטופדיה.

פעולה יונית

מחקרים מראים שאבץ מדכא את פעילות הורמון ה- DHT ורופאי עור רבים ממליצים על נטילת כדורי אבץ כטיפול בהתקרחות. Hairegen מזין ישירות את עור הקרקפת בכמות קטנה ומבוקרת של יוני אבץ ונחושת (דסקיות המכשיר מצופות באבץ ונחושת ומחדירות אותן באופן ממוקד לאזור המטופל).

פעולה מכאנית

בעת גלגול ראש המכשיר על הקרקפת, נוצרות אלפי נקודות לחץ זעירות, אשר בשילוב עם מנגנון רטט, מעסות את הקרקפת וממריצות את זרימת הדם לאזור המטופל באופן מיידי ומשמעותי. בנוסף, הלחץ העדין של הדיסקיות על עור הקרקפת ומנגנון הרטט, נועדו לעודד את מערכת העצבים לשלוח איתות למוח, שגורם להפעלת מנגנוני הריפוי העצמי של גופנו.

פעולה אופטית *

הלייזר הרך (LLLT- low light laser therapy) ידוע כבעל סגולות רפואיות ומאיץ חלוקה תאית ובכך מסייע להחשת תהליכי השיקום. ה- LLLT אושר לשימוש ע”י ה- FDA למוצרים רבים בתחום הדרמטולוגיה במוצאים הקשורים לטיפול בכאב. מכשיר ההריג’ן מאיר את הקרקפת ב LLLT באופן שרוב הקרניים מגיעות לקרקפת ולא נבלמות ע”י השיער.
* בחלק מהדגמים

תוכנת המאמן האישי

ליווי מקצועי לתהליך הטיפול האישי שלך

מחקר מדעי בדק ומצא

מגזין Madridge המדעי פרסם את תוצאות המחקר שקבע:
מכשיר הריג’ן קלאסיק מוכח מדעית כמצמיח ומעבה שיער באחוזים ניכרים!

Skip to content