טיפול בהתקרחות ושיער דליל » שיער דליל – נשים » פתרונות לשיער שביר שעובדים

לשיחה עם צוות היועצים:

פתרונות לשיער שביר שעובדים

שיער שביר יכול להוות מטרד אסתטי, בעיקר אצל נשים בעלות שיער ארוך או כאלה המנסות להאריך את שיערן. ישנן מספר סיבות לשיער שביר וגם כמה פתרונות שעובדים ויכולים לסייע למצב. 

מה זה שיער שביר

שיער שביר הוא רק חלק ממצב בו השיער אינו בריא. שערות עם נטייה להישבר יראו יבשות יותר באופן יחסי, ואלו הסובלים מהתופעה יעידו על כך שהן פשוט נקרעות בקלות במיקומים מסוימים לאורכן.
מכיוון שהשיער עצמו הוא חלק מת, ניתן אולי לשפר מעט את הנראות שלו מבחינת ברק ורכות, אך אם רוצים שהשיער יהיה בריא באמת – יש לטפל בו מהשורש.

מה גורם לשיער להיות שביר

כפי שצוין – שיער שביר הוא חלק ממצב של שיער שאינו בריא הסובל לרוב מיובש, והדבר יכול לקרות מכמה סיבות:

ישנן סיבות נוספות כגון תסרוקות מתוחות מדי, שימוש יתר בחומרים קוסמטיים, סירוק יתר וכדומה, אך אלו הן העיקריות.

אילו פתרונות קיימים לשיער שביר

אם נבחן את הגורמים לשיער שביר, אפשר להבין שחלק מהפתרון הוא שינוי בהתנהגות שלנו כגון:

מעבר לשינוי ההתנהגותי, ישנו גם פתרון טבעי אשר מסייע לקרקפת ולשורשי השיער לפעול באופן מיטבי ובכך לאפשר לשיער בריא לצמוח.
הכירו את מכשירי הריג’ן – פתרון טכנולוגי נוח לתפעול, המשלב כמה פעולות החיוניות לקרקפת ולשורשי השיער. להלן פירוט של פעולות המכשיר:
 

תכונות

מכשיר הריג’ן קלאסיק

מכשיר הריג’ן פרמיום

פעולה ביוכימית: החדרת אבץ ונחושת לקרקפת. אבץ ונחושת, הידועים כ”אנטי אנדרוגנים” מוחדרים לעור הקרקפת באמצעות זרם חשמלי עדין ובלתי מורגש. פעולה זו עוזרת לנטרול הDHTבזקיקים ומספקת טיפול ממוקד ומקומי בגורמים הראשיים להתקרחות.

כן

כן

פעולה חשמלית: גירוי הקרקפת. זרמים עדינים ומשתנים מפעילים את מנגנוני הריפוי העצמי בגופנו ואלו נכנסים לפעולה. זרימת הדם לשורשי השיער משתפרת, עור הקרקפת מתעבה ומתגמש, זקיקי שיער רדומים מתעוררים ומצמיחים שיער מחדש ואיכות השיער משתפרת.

כן

כן

פעולה מכאנית: עיסוי הקרקפת. מנוע רטט עדין מניע את הדסקיות מעלה, מטה ולצדדים ושיניים עדינות על הדסקיות מגרות את עור הקרקפת. פעולה זו מגבירה את זרימת הדם לשורשי השיער, עוזרת לפינוי רעלנים מואץ, זקיקי השיער מוזנים, השורש מתעבה ומצמיח שיער עבה ובריא יותר מבעבר.

כן

כן

פעולה אופטית: קרן לייזר רך (LLLT) מזרז את חלוקת התאים ומסייעת בשפעול של תאי זקיקי שיער בקצב מזורז.

לא

כן

הטיפול נעשה באופן עצמי בנוחות בבית במשך מספר דקות בכל יום (אורך הטיפול נקבע בהתאם למצב השעיר כפי שאובחן). לשימוש במכשיר אין תופעות לוואי כלל והוא מאושר ע”י משרד הבריאות.
המכשירים נמכרים גם לאחר פגישת אבחון מקצועי האורכת כ-30-45 דקות, וכוללת צילום במצלמה מיוחדת המגדילה פי 60, כך שניתן לראות היטב את מצב הקרקפת והשיער. בנוסף המאבחן שואל את הלקוח מספר שאלות המסייעות לו לקבוע את הגורמים למצב השיער, וחשוב מכך – האם אחד ממכשירי הריג’ן באמת יוכלו לסייע לו.
ומה ההצלחה שניתן לצפות לה?

עוד בנושא שיער דליל - נשים

Skip to content